30 iunie 2015

USD-CAD 30.06.2015

Weekly Plot

Daily Plot
Nota: USDCAD are cea mai buna zona de risc pentru tranzactionarea unui trend minor descendent.

Wolf

22 de comentarii:

  1. Salut Iulian,
    Buy la usdcad

    http://vvcap.net/db/YiAgH6hdSByWFbUHbgPD.htp

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  2. Tredul minor Dan are 3saptamani - 1.5 luni si aprox 500 puncte!

    RăspundețiȘtergere
  3. http://vvcap.net/db/smryh0l3BueAB4B0O9_B.htm

    cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  4. pana la urma pretul a facut un nou maxim, adica a crescut peste 1.2833 dupa cum ziceam in iarna...am intrat short cu SL la maximul din 2009 de la 1.3070.Daca rezista tocmai s-a incheiat valul D al unui triunghi neutral mare cu alternanta inversa si va incepe valul E

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Cristian Barleanu
    Cred ca te-ai aruncat in bataia pustii. Era mai bine, inainte sa intri short sa astepti si confirmarea.
    Trebuie sa ai rabdarica pentru short.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  6. pai eu consider ca ama avut rabdare si am shortat la 1.2850-1.29 cu SL la 1.3070...am riscat 2%. Dar autorii blogului au riscat de la 1.18-1.2 in sus . Am zis inca din februarie ca nu e gata inca miscarea ascendenta

    RăspundețiȘtergere
  7. Autorii blogului trebuie sa raspunda daca au inchis tranzactiile, pt ca eu cred ca si ei au riscat 2% din cont chiar daca au shortat de la 1.18 - 1.20.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu m-am referit la altceva referitor la confirmarea de short pt usd/cad. Ce inseamna confirmare de short ? Vezi tu, acum pretul vine dintr-un maxim si legea pietei spune ca se duce tot in maxim. Ei bine, trebuie asteptat ca pretul sa vina dintr-un minim si dupa aceea se poate intra short. La asta m-am referit cand am zis sa ai rabdare.
    Pe acest blog sper sa nu dezvoltam spiritul de competitie, ci sa gasim impreuna solutii de profitabilitate pentru ca suntem cu totii in aceasta meserie si este bine sa ne ajutam reciproc.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  9. Vom reveni cu analize pentru acest instrument.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan, daca intr-adevar era un triunghi neutral cu alternanta inversa , valul D trebuia sa fie mai mare in pret si timp ca valul C dar sa nu treaca de 1.3070...Plus, ca un triunghi indiferent ca e neutral sau contracting se confirma doar atunci cand trece de linia B-D , ceea ce ar fi fost tarziu pentru un short,. Eu consider ca am facut bine

    RăspundețiȘtergere
  11. plus ca raportul risc castig al tranzactiei short din 1.29 cu SL in 1.3070 era superbun, in ideea in care , daca ar fii fost triunghi neutral , valul E ar fii trebuit sa mearga spre 1.07

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Cristian Barleanu
    O sa vin si eu cu analize, dar nu cu Neo Wave.
    O sa fac analizele mele gen Pitchfork, Mircea Dologa etc, lucruri simple.
    Voi le face-ti pe ale voastre cu Neo Wave si eu pe ale mele cu furca, minime, maxime si confirmari.

    Este bine zic eu sa privim lucrurile din mai multe unghiuri.
    Daca nu se doreste si alt tip de analiza ma voi opri din postari.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  13. Dan, asa cum stii, site-ul este dedicat celor care studiaza si care vor sa tranzactioneze cu NeoWave. Inteleg sa analizam si sa vedem ce putem invata/corecta in cadrul teoriei.
    Fiecare teorie are regulile ei, zone de intrare si de iesire diferite. A analiza un instrument si a nu descrie regulile pe care le aplici in cadrul analizei si/sau tranzactionarii nu mi se pare util. Pe de alta parte a veni aici si a scrie despre Pitchfork, nivele de rezistenta/suport, medii mobile, benzi bollinger si ce mai crezi tu ca iti este util in analiza pietei, iar nu mi se pare folositor, pentru ca blogul este accesat de cei care vor sa invete NeoWave si nu alta teorie. Pentru alte teorii cred ca se gasesc in spatiul virtual nenumarate alte bloguri.
    Nu intelege ca nu esti binevenit pe acest blog, dimpotriva. Ai pus intrebari foarte bune, intrebari care au generat articole de pe urma carora au beneficiat si alti cititori. Faptul ca te-ai indepartat de teorie poate fi ceva temporar. Daca insa vei renunta definitiv la NeoWave si intelegi mai bine alta teorie, cred ca este mai bine sa cauti oameni cu care sa poti sa ai un schimb de idei in cadrul teoriei si tehnicii cu care vrei sa tranzactionezi.

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Manuela,
    De multe ori s-a spus pe acest blog ca toti care vor, pot sa combata teoria Neo Wave cu alte teorii, grafice, intrari, etc...
    Am inteles sa nu postez nici-o intrare, grafic, inafara de Neo Wave.
    Ok, nu este nici o problema pentru mine, si astept cu nerabdare noile voastre postari pentru ca am de invatat in legatura cu aceasta teorie complexa.
    Pentru mine nu este absolut nici-o problema sa postez alte idei sau sa vin cu alte idei. Problema mea este ca vreau sa imi insusesc si aceasta teorie si apoi sa o integrez in Analiza Pitchfork Profesionista.

    Cu deosebit respect,
    Daniel Ionescu

    RăspundețiȘtergere
  15. Dan, dupa cate stiu analiza Pitchfork inseamna: pivoti, linii mediane, linii de avertizare, linii declansatoare, linii glisante, chair si linii atipice cand lucrurile nu se incadreaza in ceea ce am enumerat mai sus. Linii de actiune si reactiune, linii fibonacci, confluente. Exista pitchfork-uri minore si majore, schiff si pitchforkurile asociate. Si toate acestea aplicate unitatilor de timp multiple.
    Daniel, nu am ajuns la NeoWave de pe o zi pe alta. Am citit/studiat/aplicat multe teorii inainte. Printe ele si Pitchfork. Nu am reusit insa sa vad logica acestei teorii. Imi pare rau daca nu te voi mai putea ajuta asa cum am facut-o pana acum.
    Iti doresc succes.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Manuela
    M-ai inteles gresit. In continuare vreau sa invat aceasta teorie. Discutia a plecat de la faptul ca l-am contrazis pe Cristian Barleanu ca a intrat prea devreme in short la usd/cad. I-am sugerat sa mai astepte si o confirmare pentru short. De altfel se poate vedea la inceputul discutiilor din acest post si intrarea buy la usdcad pe care am facut-o. Explicarea confirmarii de short la usdcad:

    http://vvcap.net/db/UyPlD9Wac6O73ll_xyEZ.htp
    Pe acest grafic se observa cum piata ramane in interiorul Pitchfork

    http://vvcap.net/db/PVVoHTh8z8LWxYkinXHz.htp
    Pe acest grafic se observa momentul culminant pentru short ( la inteparea falsa ).
    Ei bine confirmarea de short pentru acest instrument era daca pretul acolo unde a intepat, continua violent in jos si DUPA ACEEA ACEL SEGMENT CARE SPARGEA DEFINITIV IN JOS ERA RETRAS GREU ( INTR-UN TIMP MAI MARE DECAT FORMAREA LUI ), se intra short.
    Suportul trasat de mine la H4 este binemersi un pivot. Ce spune regula in teoria Pitchfork ca de fapt si in Elliot ? Trebuie acordata o mare atentie acestor pivoti si atentie maxima la retragerile lor. Daca pretul retrage greu un pivot atunci trendul nu se schimba, ca in cazult nostru, si viceversa.
    Ce mai observam noi:
    Pretul vine dintr-un maxim si conform regulii trendului se va duce tot in maxim.
    O alta observatie este la cum a reactionat pretul cu bara de intoarcere ( tot spunea Iulian ca barele de pret nu au nici-o semnificatie ) ei bine bara de pret care a intors la suport H4 se numeste bara in oglinda ( Dr Dologa ) si are o mare putere de reversal.

    In concluzie acolo era un buy frumos si fructuos.
    Apropo, cred ca ati inchis tranzactiile la acest instrument, sau sunte-ti tot short ?

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa parerea mea , pe blogul asta ar trebui postate analize si comentarii doar din punct de vedere al Neowave.Ce facem acum, amestecam strategiile? Daca e sa-mi combati ideea de tranzactionare, contrazice-ma tot din pdv Neowave

    RăspundețiȘtergere
  18. Din pmdv , pretul pe USDCAD odata trecut de 1.3070, cred ca e deschis la noi cresteri , spre si chiar peste 1.41-1.42 pe termen lung ..Judecand pe graficul monthly, cred ca incepand din toamna lui 2002 se formeaza un triunghi neutral cu alternanta inversa , valul D in care s-ar afla acum pretul trebuind sa mearga peste 1.41-1.42 , pentru ca D sa fie mai mare ca C si in pret si in timp

    RăspundețiȘtergere
  19. a atins si USDCAD targetul meu de la 1.41 din vara

    RăspundețiȘtergere