20 ianuarie 2015

AUD-USD 20.01.2015

Weekly Plot
Daily Plot
Succes!

Wolf

8 comentarii:

  1. Va salut cu respect,

    Zona din chenarul albastru poate fi considerata zona neutra ? Ma gandesc ca daca este zona neutra atunci aceasta poate fi eliminata si valul c poate fi mutat mai la dreapta acolo unde l-am notat cu (c) ? si unde l-a specificat si Iulian pe grafic.
    Intreb aceste lucruri pentru ca valul c este = cu suma valului a si b ca timp si in acest caz, valul (c) trebuie amplasat in zona in care l-am notat cu (c).

    Nu stiu daca logica este buna, totul depinde de acea zona presupusa de mine ca fiind neutra ?

    In graficul postat de Iulian valul c ca timp este mai mare decat suma valurilor a si b ca timp.

    http://vvcap.net/db/Hl-DrswZ4gYjnj5Pax5D.htp

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  2. Dan, revino te rog cu precizari.
    Graficul tau este AUD-USD, Daily Plot, insa pe o zona de timp alta decat este in articol.
    Nu stiu despre ce chenar albastru este vorba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Manuela,
    Chenarul albastru l-am trasat eu presupunand ca acolo ar fi o zona neutra. Eu ma refer la valul c din paternul mare unde vine dupa el valul x. Am postat Daily plot ca sa se vada si pozitia valului a, b si c ( ultimele valuri din paternul mare ).
    Acum intrebarea era:
    Valul c din paternul mare depaseste suma valurilor a si b ( in timp ) din paternul mare, tocmai de aceea am pus graficul cu daily plot.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am inteles. Nu exista notiunea de zona neutra in NeoWave. Este adevarat ca valul c in timp este mai mare decat timpul valurilor a si b care ar fi timpul maxim admis pentru valul c. Daca te uiti insa pe Weekly Plot ai sa vezi ca valul b se termina mai jos. Si asta pentru ca valul b al zig-zagului nu este un triunghi neutral ci un dyametric. Am sa revin cu un articol despre structura valului b.
      Daca ai sa termini valul b mai jos, asa cum se vede in WP ai sa vezi ca timpul valului c nu este mai mare decat timpul valurilor a si b.

      Ștergere
  4. Multumesc,

    Daca valul b este Dyametric atunci problema este rezolvata, insa nu inteleg de ce a fost schimbata numerotarea pentru valul b. Ma gandesc ca poate din acest motiv, adica valul b sa mai castige ceva timp pentru a ajuta valul c sa termine mai jos si astfel structurile sa fie echilibrate.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Dan, nu a fost schimbata numerotarea, ci structura valului b. Dupa un triunghi neutral urmeaza o miscare slaba si nu a fost asa. Prin urmare am trecut la o structura mai complexa, si anume la un dyametric.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Manuela,

    Asta este structura valului b ?

    http://vvcap.net/db/1yGbZiQ_Z8aIyGY-CEv_.htp

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere