09 ianuarie 2015

Partea a-4-a: Inchidere tranzactii GBP-USD

Astazi am inchis toate tranzactiile pe care le aveam pe GBP-USD. De ce?


Pe Monthly Plot lira formeaza o structura de tip zig-zag. Acum suntem in valul C, ultimul val al acestei miscari descendente ce a inceput in iulie 2014.
Am tranzactionat valul impulsiv 3 (si posibil val extins)  al valului mare C.
Urmeaza valurile 4, 5 valuri care vor termina valul C, care la randul lui termina structura mare de tip zig-zag de pe Monthly Plot. Datorita faptului ca suntem la sfarsitul lui trend descendent am preferat sa nu raman in piata, in mijlocul unor posibile miscari volatile ample.

Lista tranzactiilor este prezentata mai jos:


Am 12 tranzactii in profit si 1 tranzactie in pierdere.
Profitul total este de 5.735,8 usd.

Articolele pe care le-am scris referitoare la aceasta tranzactie sunt urmatoarele:

Partea 1 Tranzactionare GBP-USD 02.12.2014
Partea 2 Tranzactionare GBP-USD 19.12.2014
Partea 3 Tranzactionare GBP-USD 04.01.2015

Mult succes,
Manuela

Un comentariu:

  1. Buna Manuela,

    La GbpUsd nu ai mai intrat ? Eu am facut-o. De altfel din grafic se poate observa si alta tranzactii initiate la alte perechi. Nu stiu daca m-am grabit, o sa vedem.

    http://vvcap.net/db/CdxNUUxtB35JKYPYVsR_.htp

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere