02 ianuarie 2015

Partea a-7-a: Tranzactionare GOLD 02.01.2015

Spuneam in articol precedent ca ma astept ca pe Daily Plot aurul sa formeze o structura de tip flat. Mai mult, am identificat un impuls terminal in valul C al flatului.
Regula spune asa: impulsul terminal trebuie sa fie retras intr-un timp mai mic sau egal cu 50% din timpul formarii impulsului.
 
Aceasta regula este dupa cum se vede incalcata,  pentru ca miscarea descendenta ce a urmat impulsului terminal nu l-a putut retrage intr-un timp mai mic sau egal cu 50% din timpul formarii lui.

Invalidarea impulsului terminal

Pentru ca regula este incalcata inseamna ca valul C al flatului NU este un impuls terminal.
Invalidarea impulsului terminal, faptul ca trebuie sa astept sa vad care va fi patternul care se formeaza, au fost motive suficiente pentru a-mi inchide TOATE tranzactiile.
 
Lista tranzactii
 
Dupa cum se vede, am avut 13 tranzactii dintre care 10 au fost pozitive.
Profitul total a fost de 2.736,59 usd.
Reamintesc ca am inceput tranzactionarea pe data de 20 octombrie 2014.
Pentru o istorie a evolutiei tranzactionarii pe acest instrument puteti citi articolele pe care l-am scris referitoare la aceasta tranzactionare:
 
Partea 1 Tranzactionare GOLD 21.10.2014
Partea 2 Tranzactionare GOLD 29.10.2014
Partea 3 Tranzactionare GOLD 07.11.2014
Partea 4 Tranzactionare GOLD 24.11.2014
Partea 5 Tranzactionare GOLD 05.12.2014
Partea 6 Tranzactionare GOLD 19.12.2014
 
Mult succes!
Manuela


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu