12 decembrie 2014

Partea a-7-a: Tranzactionare DAX 12.12.2014

Reamintesc ca structura valului ascendent de pe Daily Plot este un zig-zag. Am marcat atat valurile cat si structura lor pe graficul de mai jos.

Valul C, impulsiv al zig-zag-ului s-a terminat. Regulile de confirmare pentru o structura impulsiva le gasiti aici.


Daily Plot
  
15 min
Urmeaza un val descendent pe parcursul caruia cele 8 tranzactii short vor deveni profitabile.

Nu uitati ca RABDAREA face parte din disciplina fiecarui trader. Si nu uitati ca profitul se face in timp! Nu il asteptati imediat ce intrati in piata!

Mult succes!
Manuela
 

2 comentarii:

  1. Buna Manuela,
    Multumesc pentru analize. Foarte interesant cum se urmareste o piata. Cat de bine se aplica teoria si cum iti spune ce, cum si cand.
    Intrebare: Nu era mai bine sa fi asteptat pana se termina valul si dupa aceea sa fi intrat cu 1 LOT sau mai mult ?
    Adica sa fi intrat de sus de tot, nu plasand tranzactii cu loturi mici incepand de jos.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  2. Dan, cand am inceput tranzactionarea DAX aveam in spate 3 valuri ale unui triunghi expanding. Valul in care am intrat, valul D, este un val corectiv, care, ca toate valurile corective este destul de greu de tranzactionat. Eu nu stiam atunci, daca valul D va retrage valul C 50%, 80% sau mai mult de 100%.
    Apoi Dan, un lucru asupra caruia vreau sa iti atrag atentia: in nici una dintre tranzactiile pe care le-am facut nu am intrat cu tot volumul de tranzactii deodata.
    De ce?
    In primul rand gandeste-te la risc. Apoi gandeste-te ca piata nu evolueaza de la un punct la altul in linie dreapta, ea iti lasa loc mereu sa tranzactionezi la un pret mai bun. Si nu in ultimul rand, este o mare greseala sa se caute PRETUL, minimul sau maximul local al unui instrument. De tranzactionat se tranzactioneaza o ZONA DE PRET si nu un pret anume!


    RăspundețiȘtergere