15 decembrie 2014

USD-JPY 15.12.2014

Weekly Plot
Daily Plot
Succes!

Wolf

2 comentarii:

  1. Salut Iulian,
    Se pare ca la Usd/Jpy valul G din diametryc a fost spart in jos intr-un timp mai scurt decat formarea lui. Eu am inchis tranzactia pe - 250 pipsi. Trebuia sa o las mai mult ?

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut

    La USDJPY este probabila o corectie in aceasta zona . Felul cum se dezvolta piata seamana cu formarea unui Dyametryc .Faptul ca piata a spart in jos mai rapid ne arata ca se incepe un val mai mare in grad decat ultima miscare. Probabil sa fim acum in valul D dar este devreme sa spun asta, fiindca am nevoie de mai multe date .

    Daca am vb de tranzactionare eu imi mentin pozitiile deschise in piata .Faptul ca tu ai inchis tranzactia si spui - 250 pipsi mie nu-mi spune nimic.
    USDJPY acum este foarte periculos din cauza ca este Running. Tranzactionarea intr-un mediu atat de complicat are nevoie de o experienta mai mare. Parerea mea ar fi ca sa te feresti de situatii Running si Expanding din piata pana acumulezi experienta necesara .

    Nota: Va rog pe toti sa nu-mi copiati tranzactiile , fiindca este foarte periculos. In momentul tranzactionarii sunt calcule matematice de asumarea unor riscuri care nu sunt atat de simple cum par la prima vedere . Oricine vrea sa tranzactioneze dupa mine este mai recomandat sa ma contacteze ca sa-i fac un calcul al riscului . Multumesc

    Succes!!!

    Wolf

    RăspundețiȘtergere