26 decembrie 2014

EUR-USD 26.12.2014

Weekly Plot
Daily Plot
Paritatea EurUsd a inceput faza trei corectiva asa cum am asteptat.

Faza trei poate fi un pattern cu o amplitudine de pret =700 pipsi din punctul ei de inceput, nivelul 1.25 si timp in jur de 8-10 saptamani din data de 17.12.2014.

In acest moment imi este  dificil sa spun ce pattern astept si am nevoie de formarea cel putin a primului picior  si anume valul A.

EurUsd la sfarsitul trendurilor descendente se comporta sau in Flat sau in Triunghi. In caz ca o sa avem Flat, atunci o sa avem si amplitudinea pretului la care ma astept.  In caz ca o sa avem Triunghi cel mai probabil sa vedem amplitudinea timpului depasita. Ambele figuri au caracteristici de intoarcere a trendului, dar in acelasi timp au proprietatea de a complica charturile Daily Plot (H1).

Mare Atentie la tranzactionare!

Succes!
Wolf

4 comentarii:

  1. Buna Manuela,
    Am inceput pas cu pas si am ajuns la Capitolul " Mai multe despre alternari " , " Complexitate " ( 8-19, 8-20 ), ma refer aici la structura de tip Flat din valul x la eur. Intrebarea este:

    Care val este subdivizat din Flat si care sunt subdiviziunile ?

    http://vvcap.net/db/uJupHDL2BeLX8BFwdXsb.htp

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Manuela,
    Un alt aspect interesant este ca in carte nu se specifica nicaieri faptul ca flatul Irregular failure ar putea apare ca val x, cum este in cazul nostru.
    Se mai spune ca in cazul flat-ului Irregular Failure, in general valul a si c tind sa fie similare in pret.si timp. In cazul nostru valul a si c nu sunt similare nici in pret si nici in timp, dar am constatat faptul ca valul b este egal cu suma valului a si b in timp. Acest lucru nu este specificat in carte.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Dan,
    1. Ai identificat aproape corect flatul, mai putin valul c care incepe mai jos, acolo unde se manifesta forta descendenta si nu din maximul local.
    Flatul este pe Daily Plot (H1) si asa cum stii, nu coboram cu analiza NeoWave mai jos de Daily Plot. Subdiviziunile valurilor flatului le putem identifica doar coborand pe timeframe-uri inferioare si repet, nu este nevoie. Nu stiu bine daca asta ai intrebat, daca am inteles eu gresit, revii cu o alta intrebare.
    2. Valul X este un val corectiv, si el poate sa fie orice structura corectiva, inclusiv un monoval. Poti sa citesti asta la pagina 8-3 din carte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Manuela, m-am edificat.

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere