12 februarie 2015

GOLD 12.02.2015

Weekly Plot
Daily Plot
Cei care citesc si urmaresc acest Blog stiu ca pe intrumentul financiar Gold erau deschise tranzactii short care in data de 2 ianuarie 2015 au fost inchise. In acel moment am analizat piata si am observat ca miscarile imi dau semnale ca piata ar putea face un pattern Expanding cu Alternanta Inversa. La calculul amplitudinii valului care urma sa se dezvolte am ajuns la concluzia ca exista probabilitatea sa-mi depasesc managmentul riscului calculat pe acest instrument din cauza volumelor adunate in tranzactionare si am inchis tranzactiile.
Mai jos am atasat graficul analizat in momentul deciziei de a inchide tranzactiile :

Weekly Plot
Concluzia: Oricat de bun analist tehnic ati ajunge pe viitor, oricat de multa precizie sau "dreptate" (pentru ca asta cauta majoritatea) ati avea, cel care dicteaza daca mai raman sau nu intr-un trend este Managmentul Riscului!

Succes!
Wolf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu