19 noiembrie 2014

EUR-USD 19.11.2014

Weekly Plot

Daily Plot


Mult succes!
Wolf

5 comentarii:

  1. buna ziua ,
    Sa intelg ca piata revine inapoti la 1.22 sau isi va continua corectia pana la 1.28.1.29?
    din pacate sunt long euro usd si dupa discursul de astazi nu prea stiu ce sa fac
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandru, piata poate cobori si mai mult de 1.22, pentru ca structura corectiva in desfasurare, care este o structura dubla, poate deveni o structura tripla. Cu alte cuvinte, mai putem vedea o faza corectiva descendenta.
    In ceea ce priveste intrarea ta long pe eur-usd, doar tu stii ca piedere poti suporta.

    RăspundețiȘtergere
  3. am intrat intamplator pe acest site , dar dupa analiza mea eliot clasic valul 5 se cam termina aici , si din cate am citit din comentariile voastre , doriti sa plasati ordine de cumparare de la 1.22 ,
    pana la 1.22 as putea suporta , dar nu ar fi indicat , totusi este divergenta pozitiva pe dayly la rsi , ar mai fii un semn de corectie pozitiva ... mai bine marchez pierderea si intru long usd jpy ... referitor la pierdere nu intru mai mult de 0.2 lot dar tot am - 350 de usd consider destul de mult , dar in comparatie cu sell la dax am vazut ca ai curaj nu gluma ....
    am sa va urmaresc mereu interesant blog
    cu stima

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandru, conform Neo Wave valul descendent are o structura corectiva: nu stim daca este o combinatie dubla sau tripla, valul este inca in desfasurare.
    Tu spui ca vezi o impulsiva, conform Elliot Classic. O diferenta mare, nu? Spre deosebire de Elliot Classic, NeoWave ia in considerare si timpul, astfel ca nu orice fluctuatie este considerata un val.
    In ceea ce priveste tranzactionarea indicelui german, nu este curaj. Urmareste toate postarile si vei vedea de ce, cum, ce frecventa si ce risc mi-am asumat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri a fost Black Friday la eur.

    http://vvcap.net/db/p7Mc3HkkpkyZVSY71rUc.htm

    Cu respect,

    RăspundețiȘtergere