20 noiembrie 2014

Partea a-4-a: Tranzactionare DAX 20.11.2014

Ieri, 19.11.2014 s-a activat cel de-al cincelea ordin de sell limit programat la nivelul de 9500. Au mai ramas 2 ordine in asteptare la nivelele 9600 si 9700.

DAX 20.11.2014

Asa cum am spus atunci cand am inceput sa tranzactionez indicele DAX, ma asteptam la un val ascendent care sa imi permita sa acumulez pozitii short la un pret din ce in ce mai bun. Valul ascendent este in desfasurare, iar tranzactiile active  sunt urmatoarele:

Tranzactii active 20.11.2014
 
Pierderea pe care o am astazi 20.11.2014 este de 2.333,86 usd.
Riscul acceptat este de 10.000 usd.

Sa urmarim ce va face piata in continuare.
Mult succes!

Manuela
 

2 comentarii:

  1. Ma pricep foarte putin la new wave, dar cred ca miscarea de azi si din zilele anterioare, este o miscare impulsiva si este impotriva pietei sa vinzi in aceste conditii. Asteptam sa vedem miscarea de continuare a pietei. De asemenea, mult succes va doresc. om

    RăspundețiȘtergere
  2. Miscarea ascendenta este o miscarea agresiva, caracteristica unui triunghi expanding. O astfel de miscare asteptam cand am intrat in piata.
    Nu sunt impotriva pietei, ci impotriva unui trend minor, ascendent, de care m-am folosit ca sa acumulez pozitii de sell la un pret din ce in ce mai bun.

    RăspundețiȘtergere