17 octombrie 2014

Partea a-3-a: Tranzactionarea AUD-USD, marcarea profitului

Scopul articolelor pe care le-am scris despre evolutia perechii valutare AUD-USD pe perioada mai-septembrie 2014 a fost acela de a demonstra cum se tranzactioneaza cu ajutorul teoriei Neo Wave. Cum se aplica semnalele pe care aceasta teorie le pune la dispozitia celor care o cunosc suficient de bine. Am vrut sa arat ca banii multi nu se obtin repede, ci dimpotriva, profitul se formeaza in timp si cu multa rabdare.
 
Amintesc ca prima tranzactie am facut-o pe 20 mai 2014, cand miscarea corectiva a dat primul semnal ca trendul ascendent va fi intors.
 
Monthly Plot
Am inceput sa tranzactionez dupa urmatorul plan:
Frecventa de tranzactionare 0.1 loturi de 2 ori pe saptamana, iar dupa ce am avut si alte confirmari ale directiei miscarii descendente, am tranzactionat cu 0.2 loturi de 2 ori pe saptamana.
Riscul pentru acest instrument, pentru toate tranzactiile, a fost de 5.000 usd. (In cel mai defavorabil moment pierdeam aproximativ 3.500 usd. )
Marcarea profitului am stabilit-o la pretul de 0.88, atunci cand piata trebuia sa retraga in totalitate ultimul val al miscarii ascendente.
Cu 10 minute inainte de a inchide toate tranzactiile, astazi 22 septembrie, AUD-USD arata astfel:
Monthly Plot
Am avut 34 de tranzactii totalizand  5.1 loturi.
De ce am iesit inainte de atingerea target-ului, adica inainte ca miscarea descendenta sa retraga valul c al flatului? Putem vedea mai bine intr-un time frame mai mic.
 
Weekly Plot
Structura impulsiva care reprezinta ultimul val al miscarii corective ascendente s-a format in 6 luni, iar retragerea in 2 luni, ceea ce inseamna ca miscarea desendenta este o miscarea agresiva.
In weekly plot am marcat cu (a), (b), (c) valurile miscarii corective descendente in desfasurare. Se observa agresivitatea valului (c). Daca valul (c) ar fi avut un alt comportament, daca ar fi existat subvaluri corective, atunci as fi ramas in piata si as fi asteptat pana cand pretul ar fi ajuns la 0.88 asa cum era target-ul initial. Dar, pentru ca miscarea este agresiva, si pentru ca ma gandesc ca poate va exista o reactie inainte ca valul c sa fie retras complet, am decis sa inchid toate tranzactiile. Un target atins in proportie de 80%-90% este un target foarte bun. J
Profitul obtinut a fost de 21.202,6 usd din care scad 2.257,85 usd care reprezinta swap-ul, adica 18.944,75 usd.
Mai jos este lista cu toate tranzactiile sell din perioada 20 mai 2014 – 19 septembrie 2014.

Lista tranzactii

Din 20 mai 2014 pana in 22 septembrie sunt 4 luni. La un risc de 5.000 usd, castigul net a fost de aproape 19.000 usd. M-am folosit asadar de semnalele de intrare si de confirmare ale teoriei Neo Wave, respectand intocmai planul de tranzactionare propus.
Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu